KARDINAL BURKE IN ŠKOF SCHNEIDER STA NAPOVEDALA KRIŽARSKI POHOD MOLITVE IN POSTA

12. september 2019 (LifeSiteNews) – Kardinal Raymond Burke in Škof Athanasius Schneider pozivata Katoličane, naj molijo in se postijo v bitki proti »resnim teološkim zmotam in herezijam«, ki sta jih prepoznala v kontroverznem delovnem dokumentu bližajoče se Amazonske sinode.

Burke in Schneider sta objavila osemstransko izjavo z opozorilom proti šestim herezijam vsebovanih v dokumentu Instrumentum Laboris, ki je vir razprave s strani škofov na sinodi, ki bo potekala v Rimu od 6. oktobra do 27. oktobra.

Obadva spodbujata 40-dnevni križarski pohod molitve in posta, ki se naj začne 17. septembra in konča 26. oktobra, na dan preden se sinoda zaključi.

Teološke napake in krivoverstva, ki so implicitne in nazorne v Instrumentum Laboris skorajšnje posebne skupščine pan-amazonske sinode škofov, so zaskrbljujoča manifestacija zmede, zmot in razdeljenosti, ki jo Cerkev doživlja v današnjem času, sta oba prelata dejala v izjavi.

Najina dolžnost je, da vernike ozavestima o nekaterih glavnih zmotah, ki so vsebovane v Instrumentum Laboris, sta dejala in dodala, da je ta delovni dokument »dolg in ga označuje jezik, ki v svojem pomenu ni jasen, zlasti kar zadeva depozit vere (depositum fidei).«

Izjava prelatov, kjer pozivata h križarskem pohodu molitve in posta je datirana 12. septembra in zajeta v poročilu Edwarda Pentina iz Nacionalnega Katoliškega Registra.

Burke, zavetnik suverenega Malteškega reda, in Schneider, pomožni škof v Astani v Kazahstanu, sta med katoličani dobro cenjena, ker neomajno branita vero, kljub vsem nenehnim napadom, ki jih doživljata zaradi tega.

Katoliške duhovnike, škofe in laike spodbujata, naj med križarskim pohodom vsak dan molijo vsaj eno desetko Svetega Rožnega Venca in se postijo enkrat na teden.

Molite in se bojujte proti teološkim zmotam in herezijam

Prosita, naj se molitev in post darujeta v namen, »da teološke zmote in herezije vsebovane v Instrumentum Laboris med sinodalnim zborom ne bodo odobrene.«

Poleg tega »še posebej« prosita za molitev, da bi Papež Frančišek »pri opravljanju Petrinske službe, potrdil brate v veri s tem, da bi nedvoumno zavrnil zmote v Instrumentum Laboris.«

Sinodov Instrumentum Laboris je izšel junija in v veliki meri črpa iz Frančiškovih enciklik Evangelii Gaudium in Laudato Si.

Ali bo sinoda spodkopala Cerkveni nauk?

Sinoda in njen delovni dokument so bili kritizirani zaradi številnih vprašanj, ki sta jih Burke in Schneider izpostavila v svoji izjavi ter podprla svoje argumente s Cerkvenimi dokumenti, Katekizmom in Svetim Pismom.

Dokument in sinoda z naslovom »Amazonija, Nove poti za Cerkev in za celostno ekologijo« bodo uporabljeni za spodkopavanje cerkvenega nauka na številnih področjih in za spodbujanje radikalnih idej, ki niso združljive z Katoliškim naukom.

Obstaja tudi splošna zaskrbljenost nad nekaterimi avtorji tega dokumenta in nad drugimi, ki nadzirajo ali kako drugače vplivajo na sinodo glede zvestobe Cerkvenemu nauku.

Različni prelati in laični komentatorji, kot tudi laične institucije, so opozorili, da so avtorji Instrumentum Laborisa v dokument vstavili resne teološke zmote in herezije, navajata Burke in Schneider.

»Heretično« in »odpadništvo«   

Kardinal Walter Brandmüller, eden od dveh preostalih dubia kardinalov, je junija izdal ostro kritiko Instrumentum Laboris, ki jo je označil za »heretično« in »odpadništvo« od Božjega Razodetja. Brandüller je vodstvo Cerkve pozval, naj ga »zavrne« z »vso odločnostjo«.

»Lažni nauk«        

Kardinal Gerhard Müller, nekdanji prefekt Kongregacije za nauk vere (CFD) je julija v izjavi zanikal Instrumentum Laboris zaradi njegovega »radikalnega preobrata v hermenevtiki Katoliške teologije« in zaradi njegovega »lažnega nauka.«

Müller je istega meseca dejal, da je Amazonska Sinoda »izgovor za spreminjanje Cerkve.«

»Odpadništvo«

Burke je v prejšnjem mesecu dejal, da je Instrumentum Laboris »odpadništvo«.

Na vprašanje, ali bo lahko dokument postal »nekaj dokončnega ali avtoritativnega za Cerkev« je Burke odgovoril: »Ne more biti. Dokument je odpadništvo. To ne more postati nauk Cerkev in, če hoče Bog, bo celoten proces zaustavljen.«

Burke in Schneider prosita tudi katoličane, naj molijo za namen, da Papež Frančišek »ne bi pristal na odpravo duhovniškega celibata v Latinski Ameriki z uvedbo prakse posvečenja poročenih moških, tako imenovanih »viri probati«, v Sveto Duhovništvo.

»Cerkev nima nobene pristojnosti, da bi duhovniško posvečenje podelila ženskam«

Grožnja duhovniškemu celibatu na sinodi vzbuja veliko zaskrbljenost Katolikom, skupaj s poskusom ustanovitve ženskega »diakonata«, ki je na splošno obravnavan kot strategija za spodbujanje, da ženske postanejo »duhovnice« – kar je nemogoče, kajti Cerkev nima avtoritete, da posveti ženske, saj je Kristus za svoje apostole izbral samo moške.

Pokojni Papež, Sveti Janez Pavel II., je leta 1994 v svoji encikliki Ordinatio Sacerdotalis o tej zadevi potrdil Cerkveni nauk, tako da je izjavil: »izjavljam, da Cerkev nima nobenih pooblastil za dodelitev duhovniškega posvečenja ženskam in da bi morali to sodbo dokončno upoštevati vsi verniki Cerkve.«

Delovni dokument predlaga razpravo o poročenih duhovnikih, kot utemeljitev te razprave pa je pomanjkanje duhovnikov v Amazoniji.

Seznam zmot

Med zmotami, ki sta jih naštela Burke in Schneider, je »implicitni panteizem«, ki identificira Boga kot eno z vesoljem oziroma obravnava vse bogove na isti ravni.

»Učiteljstvo Cerkve zavrača takšen implicitni panteizem, kot nezdružljiv s Katoliško vero«, navajata.

Druga ugotovljena zmota je, da so »poganska vraževerja Amazonskih plemen izraz Božjega Razodetja, ki si zaslužijo dialog in sprejetje s strani Cerkve.«

Tretja zmota je, širjenje »medkulturnega dialoga namesto evangelizacije«.

Instrumentum Laboris vsebuje napačno teorijo, da so staroselci že prejeli Božje Razodetje, in da bi morala Katoliška Cerkev v Amazoniji doživeti misijonsko in pastoralno spreobrnjenje, pišeta Burke in Schneider, namesto, da bi uvedla nauk in prakso univerzalne resnice in dobrote.

Nadalje dodajata, »Instrumentum Laboris pravi tudi, da se mora Cerkev obogatiti s simboli in obredi staroselcev.«

Pravita, da učiteljstvo Cerkve zavrača idejo, da je misijonarska dejavnost zgolj medkulturna obogatitev.«

In četrtič, navajata Burke in Schneider, »napačno pojmovanje zakramentalne posvetitve, ki dovoljuje »worship ministers«  obeh spolov, da izvajajo celo šamanske obrede.

Petič, prelata pravita, da Instrumentum Laboris v skladu s svojimi implicitnimi panteističnimi pogledi relavitizira krščansko antropologijo, ki človeka prepoznava kot upodobljenega po Božji Podobi in zaradi tega vrhunec vsega ustvarjenega. (1 Mz 1, 26-31). Instrumentum Laboris namesto tega pravi, da je človek zgolj delček v ekološki verigi narave, na družbenoekonomski razvoj gleda pa kot na nasilje zoper »Mater Zemljo.«

In nazadnje pravita, da delovni dokument navaja »plemenski kolektivizem, ki spodkopava osebno edinstvenost in svobodo,« kar je, skupaj z drugimi zmotami, zavrnilo učiteljstvo Cerkve.

Vsi Katoliki morajo biti obveščeni in moliti

Burke in Schneider pišeta, da nihče ni oproščen od tega, da je »obveščen o resnosti situacije in od tega da primerno ukrepa iz ljubezni do Kristusa in do Njegovega življenja z nami v Cerkvi« in da morajo vsi člani Kristusovega mističnega telesa, pred takšno grožnjo njene celovitosti, moliti in se postiti za večno dobro njenih članov, ki tvegajo, da bodo škandalizirani oziroma privedeni v zmedo, zmote in razkol s tem besedilom za sinodo škofov.«

Prelati se sklicujejo na priprošnjo Device Marije in drugih katoliških misijonskih svetnikov, da zaščitijo Papeža Frančiška in škofe, ki bodo sodelovali v Amazonski sinodi, pred »nevarnostjo, da bi odobrili doktrinarne zmote in nejasnosti, ter da bi spodkopali Apostolsko pravilo duhovniškega celibata.«

VIR:

https://www.lifesitenews.com/news/cdl-burke-bishop-schnieder-announce-prayer-and-fasting-crusade-for-amazon-synod